bienvenido, o regístrate

Bienvenido,

versión móvil

búsqueda avanzada

Ubicación no disponible Ubicación aproximada Ubicación en esta zona

cómo
llegar
Loureiros, 61 - Rianxo

Parques Infantiles Mamis Rianxo

Parques Infantiles Mamis. Número de teléfono, calle, web, correo y más información de Mamis en Rianxo. Centro de lecer infantil en Rianxo. Celebración de festas de aniversarios con actividades adecuadas a cada idade, comunións, festas de fin de curso e todo tipo de festas infantís. Xogos variados e actividades na compaña doutros nenos, música, animadores e menús especiais para os nenos.

vista de calle
Ver ubicación exacta
Loureiros, 61 - Rianxo (A Coruña) ver mapa cómo llegar
  • Centro de lecer infantil en Rianxo.
  • Celebración de festas de aniversarios.
  • Xogos, música e menús especiales para os nenos.

Parques Infantiles Mamis Rianxo

Centro de lecer infantil en Rianxo. Celebración de festas de aniversarios con actividades adecuadas a cada idade, comunións, festas de fin de curso e todo tipo de festas infantís. Xogos variados e actividades na compaña doutros nenos, música, animadores e menús especiais para os nenos.

  • Centro de lecer infantil en Rianxo.
  • Celebración de festas de aniversarios.
  • Xogos, música e menús especiales para os nenos.

Información

En Mamis poderá deixar aos máis pequenos da casa para que desfruten con xogos e actividades pensadas para eles e sen que teña que estar pendente en cada momento, ademais, se o desexa, pode acompañalos sen ningún problema.

No noso centro en Rianxo tamén poderá celebrar o aniversario ou outras festas con diferentes xogos, música e menús especialmente pensados para eles. En Mamis celebramos cumpreanos, comunións, festas de fin de curso e todo tipo de festas infantís.

Servicios

En Mamis poderá deixar aos máis pequenos da casa con toda a tranquilidade, tódolos días da semana pola tarde.

Ademais, se o desexa, poderá acompañalos durante o seu tempo de xogos.

No noso centro o neno disfrutará de innumerables xogos indicados para a súa idade, supervisados pola vixilancia do noso persoal.

Tamén se o desexa organizámoslle a festa de aniversario con menús adecuados para a súa idade, xogos variados, música e a posibilidade, se así o desexa, de animadores.

Traia aos seus fillos a desfrutar de miles de xogos e actividades na compaña doutros nenos, será bo para él e tamén para vostede.

Comentarios

#1. Páxinas Galegas dice:

Parece que nadie ha escrito ninguna opinión sobre Parques Infantiles Mamis Rianxo

¿Quieres ser tú el primero?

escribe un comentario

Sugerir cambios

He visto algo mal y me gustaría cambiarlo.

Microsite, web resumen de Parques Infantiles Mamis Rianxo

En esta ficha web podrá encontrar las actividades desarrolladas por Mamis asi como una descripción con la información más relevante. 3 frases destacadas sobre sus especialidades, los servicios que realiza. A mayores podrá consultar los otros 1 registros disponibles para Parques infantiles en Rianxo

Los datos de contacto: el teléfono de Mamis (principal) asi como la calle y dirección completa (Loureiros, 61) dentro de Rianxo o la ubicación gps en el mapa (tambien como llegar), enlaces a la pagina web (web) y el correo electrónico (email) para ponerse en contacto can Mamis a través de email.

Además, en la parte visual se muestra el logotipo corporativo, la imagen principal identificativa de Mamis, el visualizador de streetview con la vista de la calle Loureiros, 61 y sus cercanias. 7 imágenes adicionales relativas a los productos, trabajos, servicios de Mamis.

Leer más sobre Mamis
imagen principal Mamis

Sugerir cambios

He visto algo mal y me gustaría cambiarlo.

¿Eres el propietario?

¡Multiplica x10 tu visibilidad, completa tu ficha y atrae más clientes!

"Movemos más de 250.000 usuarios al día"